Returns and Exchanges
Return Policy
We accept returns up to 7 days from arrival date. Products must be in the same condition as they arrived.
1)Email trads@shallow.jp with your order number, reason for return, and a picture of the product.
2)We will send you an email authorizing the return.
3)Mail return to the address below.
4)A refund will be applied to you when the product is received and inspected.
Trads
Attn: Returns
179 Inomoricho Tempaku-ku,
Nagoya-shi, Aichi-ken
468-0047Japan
TEL:+81-52-838-8198
[返品について]
到着日から7日以内の返品を受け付けます。
商品は到着時と同じ状態でなければなりません。
1)注文番号、返品理由、商品の写真を
[trads@shallow.jp]にメールで送信してください。
2)返品を承認するメールが届きましたら、下記住所までご返送ください。
3)商品が受領され、検品された時点で、返金が適用されます。
返送先
〒468-0047
愛知県名古屋市天白区井の森町179
Trads 宛
052-838-8198
Exchange Policy
We accept returns up to 7 days from arrival date. Products must be in the same condition as they arrived.
1)Email trads@shallow.jp with your order number, reason for return, and a picture of the product.
2)We will send you an email authorizing the exchange.
3)Mail return to the address below.
4)We will send the new product when your exchange arrives.
Trads
Attn: Returns
179 Inomoricho Tempaku-ku,
Nagoya-shi, Aichi-ken
468-0047Japan
TEL:+81-52-838-8198
[交換について]
到着日から7日以内の交換を受け付けます。
商品は到着時と同じ状態でなければなりません。
1)注文番号、交換理由、商品の写真を
[trads@shallow.jp]にメールで送信してください。
2)交換を承認するメールが届きましたら、下記住所までご返送ください。
3)交換品が到着次第、新品をお送りいたします。
返送先
〒468-0047
愛知県名古屋市天白区井の森町179
Trads 宛
052-838-8198
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注文の変更・キャンセルはできますか?
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